Atviro kodo naujienos #36

Praeita savaitė man buvo nelengva. Teko keisti planus... bet pradėkime nuorodomis.

Nauja svetainė ir sveikatos problemos
Grįžęs po atostogų pradėjau dirbti prie naujo projekto. Sekėsi gan gerai. Radau rėmėjų ir žmonių, norinčių dirbti prie svetainės. Tačiau praeitą savaitę sugriuvo mano sveikata. Jaučiausi labai blogai. Dabar jau geriau, bet dirbti normaliai negaliu.
Tad kas toliau? Projektas pristabdytas, bet neuždarytas. Patreon rėmėjai nemokamai gaus mano įrašus. Antradieniais ar trečiadieniais bus programų apžvalga, o sekmadieniais ar pirmadieniais - savaitės naujienos.
Kai projektą nuspręsime tęsti, Patreon puslapis bus pervadintas ir jame atsiras pamokos už metinę pasirenkamą paramą (1 doleris metams ar 12 dolerių metams).
Tad dabar siūlau tapti mano patronais. Pasirinkite norimą auką ir sekite mano įrašus (nieko neaukodami). Kai atsiras pamokos, tada galėsite rinktis ar aukoti ir matyti pamokas ar nieko neaukoti bet pamokų nematyti.

Komentarai

Populiarūs įrašai