Linus Torvalds: "NVIDIA – vienas iš blogiausių probleminių šaltinių iš visų „geležies“ gamintojų, su kuriais mes kada nors esame susidūrę"

Linkęs neužlaikyti „ant liežuvio nutūpusių“ žodžių Linux branduolio kūrėjas Linus Torvalds daugeliui sukelia pagarbą savo principingumu. Jo nuomonė, nors kartais ir laviruoja tarp necenzūrinių pasisakymų (kai kurie netgi paminėtų neišauklėtumą), vis tik neleidžia likti abejingu net ir labiausiai nuo Linux atitolusį žmogų. Vieniems jo mintys sukelia atmetimo reakciją ir nemeilę, kitiems, atvirkščiai – pagarbą ir palaikymą.

Šį kartą Linus „pasižymėjo“ eilinės „Klausimai – atsakymai“ sesijos metu, kuri vyko Aalto universitete (Soumija). Skandalingasis epizodas prasidėjo tuo metu, kai mergina iš auditorijos pasiskundė apie sunkumus, kurie kyla nešiojamame kompiuteryje su nVidia Optimus technologija, kai įdiegta operacinė sistema Linux.

„Kažkokiu momentu aš pagalvojau – tačiau juk tai NVIDIA, kodėl nėra techninio palaikymo iš jų pusės… Kodėl gi nesielgti vienas kito atžvilgiu draugiškai, kodėl gi „geležies“ gamintojui nepasirūpinus kitais“, – mergina aiškiai norėjo pasidalinti su visais su nusivylimu, praleistais mėnesiais, bandant savarankiškai išspręsti problemas, susijusias su tvarkyklėmis.

Savo ruožtu, Linus Torvalds pareiškė, jog visa tai jam nėra svetima (pateiksiu preliminarų atsakymo vertimą): „Aš puikiai suprantu, apie ką kalbate. Aš laimingas, jog šiuo atveju tai – išimtis, o ne taisyklė. Ir aš taip pat džiaugiuosi, galėdamas viešai pažymėti, jog NVIDIA – vienas iš blogiausių probleminių šaltinių iš visų „geležies“ gamintojų, su kuriais mes kada nors esame susidūrę. Ir tai graudu, kadangi NVIDIA bando parduoti didelius elektroninių komponentų kiekius Android rinkoje. Ir NVIDIA – vienintelė iš blogiausių kompanijų, su kuria mes kada nors turėjome reikalų. Taigi NVIDIA – eik tu * “, – pareiškė Linux Torvalds, o kad viskas atrodytų įtikinamiau, parodė nederamą „vidurinio piršto“ gestą tiesiai į kamerą.

„Supraskite mane teisingai, aš nenoriu pasakyti, jog kitos kompanijos – idealios. Mes turėjome kompanijų, kurioms buvo vis vien, buvo kompanijų, kurios nelaikė Linux pakankamai didele rinka. Tuo pačiu metu daugelis kompanijų smarkiai prisideda nuo pačių pradžių. Aš manau, tai graudu, atsižvelgiant į tai, jog tu bandai parduoti „geležį“, kuris naudoja Llinux… Tai vyksta, ir ką padarysi – tai gyvenimas. Aš norėčiau, jog visi būtų tokiais gerais, kaip aš“, – baigdamas tarė Linux „tėvu“ tituluojamas Linus Torvalds.

Šaltinis: Engadget

Komentarai

Populiarūs įrašai