[Trumpai] Kodėl klaviatūra GIGABYTE GK-K6800V2 yra geriausia?

Spalį sugedo daug metų mano naudotą Chicony klaviatūra. Nuo tada teko pakeisti net tris klaviatūras, nes dirbti su gerve jomis buvo nepatogu. Tos klaviatūros buvo gerų gamintojų kaip Logitech, tačiau jomis naudotis man buvo sunku. Taigi, kokie pagrindiniai GIGABYTE GK-K6800V2 privalumai:
  • Labai lengvai spaudosi klavišai.
  • Siauresnė nei kitos klaviatūros.
  • Net 15 greitųjų klavišų: interneto, programų, medijos klavišai ir garso ratukas.
  • Pati klaviatūros forma man labai patogi.
Trūkumai:
  • Nėra LT raidžių.
  • Kitaip išdėstyta vidurinė klaviatūros dalis (Home, End ir kt).
  • Nėra "sleep" klavišo.
Ši klaviatūra panaši į mano buvusią Chicony, tačiau greitieji klavišai spaudosi lengviau. O trūkumai nėra esminiai.

Mano vertinimas: 9/10.

Komentarai

Populiarūs įrašai