Trumpai apie Ubuntu 12.04 LTS

Ketvirtadienį išleista Ubuntu 12.04 LTS, kuri bus palaikoma net 5 metus. Versijos naujoves rašiau AKMC.lt, todėl šis įrašas bus apie Ubuntu 12.04 veikimą mano kompiuteryje.

Diegimas
Ketvirtadienį 15 val jau buvo išleista stabili OS versija. Ubuntu.com man pasiūlė siųstis 32 bitų versiją. Atsiuntė lėtai ir ne iš pirmo karto (matyt, buvo apkrauti serveriai). Atsisiuntęs atvaizdą įrašiau į USB atmintuką per "paleidimo laikmenos kūrimą".
Perkroviau kompą ir, paspaudęs F10, pasirinkau, kad OS krautų iš USB. Užsikrovus diegimo langui, pasirinkau atnaujinimą iš Ubuntu 11.10 į 12.04. Pradžioje diegimas vyko greitai, bet pabaigoje sustojo (30 min nieko nevyko). Nusibodo laukti ir nuėjau nuo kompo. 19.30 pažiūrėjau. Jau buvo baigta.

Po diegimo
Pasikrovus naujai Ubuntu, įdiegiau video tvarkykles ir pradėjau žiūrinėtis. Niekas nedingo, atnaujino labai gražiai. Unity pagražėjo, labai man patinka naujas HUD meniu. Daug naujovių šioje versijoje nėra, nes tai LTS leidimas, tačiau man labai patinka, kad sumažėjo problemų su ATI plokštėm.

Bug'ai
Nei vienoje stabilioje Ubuntu versijoje man nepranešdavo apie klaidas. Deja, vakar ir šiandien teko pranešti apie Ubuntu klaidas. Manau, kad LTS versijoje taip būti neturėtų
Na, tikiuosi, kad klaidos greitai bus ištaisytos ir galėsime džiaugtis puikia OS.

P.S. Teko diegti Skype (nors dėl bug'ų nenaudoju). Anksčiau Skype buvo programų centre, bet dabar reikia siųstis iš skype.com.

Komentarai

Populiarūs įrašai