Bandau atsisakyti Skype

Bandau atsisakyti Skype. Ne, ne todėl, kad šią pokalbių programą nusipirko Microsoft. Skype for Linux dažnai lūžinėja ir ryja kompo resursus (pašalinus Skype, kompas pagreitėjo, garsas tapo švarus (anksčiau „vilkosi“)).

Pašalinęs Skype, atsisakiau ir pokalbių programos Pidgin, vietoj kurios pradėjau naudoti numatytąją Ubuntu pokalbių programą Empathy. Joje pridėjau Google Talk ir Facebook paskyras. Kadangi mano Skype kontaktai naudoja ir Gmail, ir Facebook, nepasitenkinimo iš jų nejaučiu (jau trečia diena, kaip nenaudoju Skype).

Empathy labai paprasta. Palaiko garso ir vaizdo pokalbius, kontaktų grupavimą ir kitas savybes. Tačiau dar nesuprantu, kaip nustatyti iššoksiančius pokalbių langus (dabar apie gautą žinutę pranešama tik garsu). Pokalbio langas atrodo per paprastas, norėtųsi daugiau nustatymų (siųsti failą, emocijos, pakviesti į pokalbį daugiau kontaktų ir pan). Na, gal reikia daugiau laiko ;)

Rudenį žada išleisti Empathy 3.2 (Ubuntu numatytoji versija – Empathy 2.34). Gal joje bus atnaujintas pokalbių langas ;) O iki to laiko tikiuosi pratintis naudoti ir toliau Empathy ;)

Jei šis eksperimentas pavyks, mano kompe bus dar daugiau atviro kodo programinės įrangos ;)

Komentarai

  1. Nezinau, as tai Skype pilnai esu patenkintas, problemu jokiu neturiu nei su kompu nei ka. O gal cia todel kad pas mane Windows ? :) Kompas mano senas beje 12 metu senumo bet pilnai viskam pakanka, nesivaikau naujoviu kazkaip...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dabar, kai Skype nupirko Microsoft, konkurencinių OS naudotojams gali būti liūdna. MS konkurentus šalina.

    Google Talk nėra naujovė. Ji atsirado anksčiau už Skype, tik mažiau reklamuojama.

    P.S. Skaičiau, kad Skype bus siekiama komercalizuoti. Manau, kad "chat'as" liks nemokamas, o garso pokalbiai gali būti apmokestinti.

    AtsakytiPanaikinti
  3. 12 metų jau daug, jei kokių 1999 gamybos ..

    AtsakytiPanaikinti
  4. Jo panasiai, tiksliau 1998 pabaigos :) . Neina sakyt kad mazai metu :). Visko yra buve ale pasitvarkau kaip moku ir dar traukia senukas :)...
    Del pokalbiu programu, tai naudoju tik Skype, kitu net bandes nesu. Dazniausiai naudoju butent chata, tai jei audio pokalbius ir apmokestins, tai beveik nieko neprarasiu...

    AtsakytiPanaikinti
  5. Jau metus maniau, kad sugedo mano webcam. Per Skype manęs arba visai nerodė, arba rodė rožiniai. Vakar išbandžiau Google Talk vaizdo pokalbius (per Pidgin, nes Empathy man trūksta patogumo). Ir ką? Vaizdas kuo gražiausias ;)
    Gal galite man tai paaiškinti?

    AtsakytiPanaikinti
  6. Patvarkiau Skype. Kol kas veikia gerai, bet mano tikslas per kurį laiką visai palikti Skype ;)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai